wtorek, 7 września 2010

Orędzie Matki Bożej dla Ivana (Medziugorje 6 września 2010r.)

Objawienie Matki Bożej miało miejsce w poniedziałek 6 września 2010 pod Niebieskim Krzyżem. Rozpoczęło się około godz.22:00.

Poniżej opis objawienia przekazany przez Ivana:

Matka Boża przyszła radosna i bardzo szczęśliwa. Na początku, jak zawsze przywitała nas matczynym pozdrowieniem "Niech będzie pochwalony Jezus, moje drogie dzieci.”

Przekazała następujące orędzie:

„Drogie dzieci, również dzisiaj, Matka wzywa was z radością, przyjmijcie i odnówcie moje orędzia. Drogie dzieci, pragnę kontynuować prowadzenie was, ale dzisiaj pragnę wezwać was abyście żyli tym, co wam daję – tak, abym mogła wam dać nowe orędzia i prowadzić was poprzez te orędzia – prowadzić was do mojego Syna. Wiedzcie, że Matka jest z wami i wstawia się za wami wszystkimi przed swoim Synem, dzisiaj również pragnę podziękować wam, że przyjęliście mnie i moje orędzia i żyjecie moimi orędziami”.

Później Matka Boża przez jakiś czas modliła się z wyciągniętymi rękami nad nami wszystkimi. Modliła się nad obecnymi chorymi i błogosławiła nas Jej matczynym błogosławieństwem. Pobłogosławiła dewocjonalia przyniesione do błogosławieństwa. Poleciłem także was wszystkich, wasze potrzeby, intencje, wasze rodziny, a zwłaszcza chorych. Matka Boża ponownie modliła się nad wszystkimi z wyciągniętymi rękami. Odeszła w świetlistym znaku krzyża mówiąc: "Idźcie w pokoju, moje drogie dzieci."


Objawienie Matki Bożej, trwało ponad 8 minut.

PS. Zdjęcie Caritas of Birmingham