niedziela, 5 grudnia 2010

SURSUM CORDA

Kochani polecam stronę Zespołu Muzycznego SURSUM CORDA. Pieśni Adoracyjne i twórczość własna Zespołu w pięknym wykonaniu.


Świadectwo Piotra Zawadzkiego który od początku prowadzi zespół:

Hej. Jak to się zaczęło? Pewnego dnia przed Mszą Św. w kościele na Placu Szembeka ze łzami w oczach modliłem się przed figurką Matki Bożej, prosząc Ją o pomoc. Nie radziłem sobie ze swoim życiem. Wewnętrzne przygnębienia i dołki były tak silne, że nie widziałem sensu życia ( proszę, nigdy nie zwątp w swoim sercu, zawierz wszystko Maryi)). Po Mszy Św. podeszła do mnie pewna nieznana mi kobieta i powiedziała, że ?Matka Boża kazała mi podejść do Ciebie?. Pani Hania opowiedziała mi o Medugorje oraz zachęciła bym przyszedł na wspólnotę ?Jezus żyje? do kościoła Stanisława Kostki na Żoliborzu. Dowiedziałem się również o Wieczernikach odbywających się w Oborach. Od tego momentu rozpoczęła się moja wędrówka do Matki Bożej Bolesnej a równo rok po rozmowie z panią Hanią znalazłem się w Medugorje. Niecały rok później pojechałem tam po raz drugi i wtedy w sposób szczególny i wyjątkowy odczułem miłość Pana Boga. Miało to miejsce na Adoracji. Jeszcze nigdy w swoim życiu nie poczułem tak mocno obecności Pana, jak wtedy. W moim sercu pojawiło się pragnienie przekazywania tej miłości dalej. W drodze powrotnej do Polski czułem, że muszę kupić gitarę i nauczyć się grać. To pragnienie było tak silne że w parę dni po przyjeździe gitara była już w moim domu. Szukając nauczyciela zauważyłem pewną dziewczynę, która wracała z kościoła, niosąc na ramieniu gitarę. Oczywiście podszedłem do niej i zapytałem się, czy poduczyła by mnie grać. W sercu miałem czystą intencję nauki gry na gitarze ? po trzech latach była moją żoną. Dodam jeszcze, że w swoim życiu dwóch kapłanów powiedziało mi to samo zdanie ( na modlitwie z nałożeniem rąk) : ?Matka Boża coć chce od Ciebie, ma dla Ciebie jakiś plan.? Teraz, z perspektywy czasu odkrywam Jej prowadzenie. To, że gram, prowadzę zespół, posługuję muzycznie w Oborach i na Adoracji gdzie w sposób szczególny czuje się obecność Matki Bożej z Medugorje, to że mam żonę i dwie wspaniałe córeczki ? uratowane dzięki modlitwie do Matki Przenajświętszej ? jest dla mnie i dla mojej rodziny potwierdzeniem słów wspomnianych księży.

PS. Monika Zawadzka i Piotr Zawadzki nagrali piosenkę „Światło”. Teledysk do tej piosenki możecie zobaczyć < tutaj >