czwartek, 10 lutego 2011

Pielgrzymka do Medziugorje

30 - rocznica Objawień Matki Bożej


Tarnów- Kraków - Budzów (Możliwość zabrania na trasie!)
20-27 czerwca 2011
      "Drogie dzieci! Jestem szczęśliwa, że widzę was w tak wielkiej liczbie, że odpowiedzieliście i przybyliście, aby żyć moimi orędziami. Wzywam was, drogie dzieci, abyście byli moimi radosnymi nosicielami pokoju w tym niespokojnym świecie. Módlcie się o pokój, aby jak najszybciej zapanowała era pokoju, na którą moje serce z niecierpliwością oczekuje. Ja, drogie dzieci, jestem blisko was i oręduję za każdym przed Wszechmogącym, wszystkich was błogosławię swoim macierzyńskim błogosławieństwem. Dziękuję, że odpowiedzieliście na moje wezwanie"
(Matka Boża w Medziugorje 25 czerwiec 1995 r.)

Kontakt: Pani Danuta tel.kom. +48516714942,  danutam28@interia.pl
tel. +124233026 (na ten numer proszę dzwonić po godz.20)
Można również zapisywać się w parafii Matki Bożej Pocieszenia w Budzowie tel. +338740011


Pozostało już niewiele miejsc!