środa, 2 marca 2011

Papieskie buty podarowane Mirjanie przez Włocha w Medziugorje.

Znany włoski dziennikarz-watykanista Antonio Socci w swojej książce „Tajemnice Jana Pawła II” przytacza pewne wydarzenie, które miało miejsce w Wspólnocie „Cenacolo” (Wieczernik) w Medziugorje.

Tak opisuje to wydarzenie widząca Matkę Bożą - Mirjana Soldo :

"… ostatnio wydarzyło się coś, co bardzo mnie wzruszyło. Po zakończeniu objawienia, którego doznałam w Wieczerniku, podszedł do mnie Włoch trzymający w rękach parę butów. Powiedział mi, że Papież mówił mu o swoim wielkim pragnieniu przybycia do Medziugorja. „Jemu się nie udało – zakończył, – dlatego przyniosłem jego buty, tak, aby w pewnym sensie jego marzenie o przybyciu tutaj zrealizowało się”. Wreszcie powiedział mi, że kiedy Jan Paweł II zostanie beatyfikowany, to on wróci tutaj i podaruje mi jeden z tych butów. I tak nawet, jeżeli on sam nie mógł przybyć, jego buty dotarły do celu."
Papieskie buty są już w Medziugorje. Włoch dotrzymał obietnicy a nawet więcej buty są w Medziugorje przed beatyfikacją i nie jeden, ale para. Buty są wyeksponowane w holu hotelu widzącej Mirjany Soldo.
Papieskie buty podarowane Mirjanie Soldo przez Włocha w Medziugorje
Źródło: własne
PS. Bardzo dziękuję