sobota, 21 maja 2011

Objawienie Matki Bożej w piątek (20 maja 2011)

Przed 22-gą w piątek na Podbrdo zgromadziło sie bardzo dużo ludzi. W modlitwie oczekiwaliśmy na zapowiedziane na 22-gą objawienie Maryi Ivanowi. Po objawieniu Ivan powiedział:
Dzisiaj wieczorem Gospa przyszła radosna i wesoła i na początku, jak zawsze pozdrowiła nas słowami: „Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus, drogie dzieci moje”. Potem powiedziała:
 "Drogie dzieci, dzisiaj, jak nigdy dotąd, wzywam was do modlitwy. Drogie dzieci, szatan chce zniszczyć współczesne rodziny. Dlatego pragnę was wezwać do odnowienia modlitwy rodzinnej. Módlcie się, drogie dzieci w waszych rodzinach razem z waszymi dziećmi. Nie dajcie się oszukać (zwieść) szatanowi. Dziękuję wam, drogie dzieci, że odpowiedzieliście dzisiaj na moje wezwanie."
Potem Gospa przez pewien czas z wyciągniętymi ramionami, modliła się nad wami, tutaj obecnymi, nad chorymi i wszystkich nas pobłogosławiła swoim matczynym błogosławieństwem. Potem modliła się szczególnie o pokój w świecie. Potem ja poleciłem Jej wszystkie wasze rodziny, wasze potrzeby, intencje, a szczególnie chore osoby. Gospa odeszła w znaku światła i krzyża mówiąc:

"Idźcie w pokoju drogie dzieci moje".


Źródło: Polska Oaza im. bł. Jana Pawła II w Medziugorje
PS Dziękuję za tekst i tłumaczenie