poniedziałek, 30 stycznia 2012

Nasza Pani zaprasza każdą osobę na świecie aby była apostołem...


W listopadzie 2011r. Mimi Kelly z „MIR Group” w Nowym Orleanie przeprowadziła wywiad z wizjonerem Ivanem Dragiceviciem, który od 1981r. ma codzienne objawienia Błogosławionej Matki – Królowej Pokoju.
Ivan mówił po angielsku.


- Co takiego jako osoba prywatna mogłabym zrobić by najbardziej rozpowszechniać orędzie Naszej Pani?

Nasza Pani zaprasza każdą osobę na świecie aby była apostołem. Każda wierząca osoba może być apostołem by ewangelizować. Módlmy się o ewangelizację, szczególnie w rodzinie, ewangelizację dzisiejszego Kościoła i o ewangelizację w świecie. O to prosi nas wszystkich Nasza Pani. Módlmy się w tych intencjach.

- Najlepszy sposób ewangelizacji jest poprzez naszą modlitwę, nasz przykład... jaki?

Nasza Pani poleca chodzić na Adorację Jezusa. Podczas Adoracji spotykasz Jezusa a gdy spotykasz Jezusa, Jezus mówi ci wszystko co potrzebujesz. Jak rozpoczniesz Adorację Jezusa wszystko inne jest łatwiejsze.

 - Mamy szczęście, że w Nowym Orleanie jest wiele kaplic Adoracji.

Widzący Ivan z najbliższą rodziną
(fot: http://medziugorje.blogspot.com)
Na początku trzeba modlić się w rodzinie. Wtedy Adoracja będzie łatwiejsza. Ważne jest by rozpocząć Adorację w rodzinie.
 

- Co widziałeś w Niebie?

W 1984r. Nasza Pani powiedziała mi, że pójdę zobaczyć Niebo. Przybyła by powiedzieć mi, że weźmie mnie do Nieba. Było to w czwartek. W piątek Nasza Pani rozmawiała ze mną parę minut. Klęczałem, potem podniosłem się.
Nasza Pani stoi po mojej lewej stronie. Bierze mnie za lewą rękę. Robię trzy kroki i Niebo się otwiera. Stawiam następne trzy kroki i staję na małym wzgórzu. Jest ono podobne do wzgórza Błękitnego Krzyża w Medjugorje. Na dole widzę Niebo. Ogladam ludzi spacerujących, śmiejących się, ubranych w długie szaty: czerwone, niebieskie, złote.
Tutaj na ziemi pytają mnie jak wyglądają ludzie, którzy są w Niebie.
Słyszałem dolatujace z oddali pieśni. Bardzo trudno to opisać.

Jestem pytany w jakim wieku są ludzie w Niebie. Może 30-35 lat, modlą się śpiewają z wieloma aniołami. Słyszałem w oddali pieśni, śpiewali aniołowie. Bardzo trudno to opisać. Pamiętam, że w Biblii jest napisane: „ Oczy nie widziały, uszy nie słyszały...”

To dlatego Nasza Pani przychodzi przez te wszystkie 30 lat jako nasza przewodniczka rezerwujac dla nas miejsce w Niebie.

- Nasza Pani zjawiała się wiele razy i w różnych miejscach. Czy mówiła ci o innych objawieniach?

Nasza Pani nie rozmawiała ze mną o innych objawieniach. Nie mogę mówić w imieniu innych wizjonerów, Mirjany, Jakova, Ivanki, Vicki, Mariji.

- Czy wiesz o tym czy każdy z wizjonerów dostaje te same tajemnice lub jest wiele tajemnic?

Wielu ludzi zadaje mi te same pytania. Nasza Pani nie daje szesciorgu wizjonerom 60 różnych tajemnic. Niektóre z nich są takie same. Gdy jestem w Medjugorje latem kiedy przybywa wiekszość wizjonerów rozmawiam z niektórymi z nich przy kawie, szczególnie z Jakovem i Mirjaną. Mówimy o tajemnicach, które są dla nas wspólne.

- Byłoby ciekawe dowiedzieć się o tym wszystkim. Czy Nasza Pani kiedykolwiek dawała konkretne przesłania dla jakiegoś kraju, szczególnie Ameryki?

Nasza Pani zawsze mówi do całego świata. Nigdy nie daje specjalnego orędzia dla danego państwa, narodowości czy religii. Zawsze daje orędzia uniwersalne. To dlatego każdego 25-go dnia miesiąca zawsze mówi: „Moje drogie dzieci” i kończy „Dziekuję, że odpowiedzieliście na moje wezwanie”.

Ona jest matką, która mówi do wszystkich swoich dzieci. Nasza Pani powiedziała mi parę razy: „Wiem, że moje dzieci próbują żyć moimi orędziami.” Jeśli ludzie próbują to jest to bardzo dobry krok. Życie w tym świecie, szczególnie obecnie, bywa czasami ciężkie, nawet dla mnie. Ja też próbuję żyć orędziami każdego dnia. Potrzebujemy naśladować orędzia naszej Pani. Postawić przed sobą to co jest najważniejsze. Wszystko będzie łatwiejsze gdy postawimy Jezusa na pierwszym miejscu.

- Jaka jest twoja szczególna misja modlitewna?

Modlę się za księży i powołania w Kościele.

 - Czy Nasza Pani przekazała ci coś abyś zapisał do późniejszej publikacji?

Od dłuższego czasu pracuję nad moją ksiażką. Jest w połowie napisana. Potrzebuję więcej czasu. Na moim stole jest wiele różnych papierów, materiałów. Ostatnie parę lat byłem bardzo zajęty podróżując i przemawiając w kościołach. Nasza Pani daje mi osobiste przesłanie szczególnie dla księży, młodych ludzi, rodzin i dzieci. Daję przykład mojej rodziny, mój osobisty.

- W jaki sposób możemy być pełni  radości gdy obecny świat jest w takim stanie?

fot: Agnieszka
Radość, radość, radość może być tylko w Jezusie. Nikt nie może dać radości oprócz Jezusa. Radość odczujesz czytając Biblię. Nasza Pani prosi o czytanie Biblii. Prosi też o spowiedź aby oczyścić się z grzechów. Gdy Duch Świety i łaska przychodzą do twojego serca tworzą rzekę miłości. Wtedy zaleje twoje serce radość. Usuń całe zło a będziesz otwarty na Ducha Świętego.

- Dziękuję, że często przybywasz do Nowego Orleanu i przynosisz ze sobą Naszą Panią.

Myślę, że Nowy Orlean jest moim drugim domem. Przybywam tu raz lub dwa razy w roku. Nowy Orlean stanowi podstawę dla Medjugorja. Po rozpoczęciu objawień w 1981r. jedni z pierwszych przybywali pielgrzymi z Nowego Orleanu. Relacje pomiędzy Medjugorje a Nowym Orleanem są ważne, mają duże znaczenie.

PS Tłumaczenie z języka angielskigo - Hanna. Dziękuję