niedziela, 29 stycznia 2012

Ponownie pragnę was przybliżyć do mego Niepokalanego Serca...


Matka Najświętsza w ostatnim orędziu z 25 stycznia mówi do nas: „Ponownie pragnę was przybliżyć do mego Niepokalanego Serca, gdzie znajdziecie schronienie i pokój”.

Fatima i Medziugorje
  
Szczególną łączność pomiędzy Fatimą a Medziugorje dostrzegał bł. Jan Paweł II mówiąc do swojego przyjaciela ks. bp. P. Hnilicy „Spójrz, Medziugorje jest jakby przedłużeniem orędzi fatimskich”. Ksiądz bp. Hnilica był nie tylko łącznikiem Ojca Świętego z Fatimą, ale i z Medziugorje gdzie wielokrotnie pielgrzymował właśnie z polecenia bł. Jana Pawła II. Trudno nie dostrzec faktu, że pierwsze objawienie Matki Bożej w Medziugorje ma miejsce 42 dni po zamachu na Ojca Świętego. Co więcej 13 maja 1982 roku a więc rok po zamachu Matka Boża mówi w Medziugorju: "Jego wrogowie próbowali go zabić, ale ja go ochroniłam".

Tak mówi o tej łączności  widząca Mirjana w książce „Widzący o Medziugorje”: Objawiając się tak często, Matka Boża, dzięki wielkiej miłości Boga, naszego Ojca, przygotowuje nas na to wszystko, co ma się wydarzyć. Powiedziała dosłownie: ”To, co rozpoczęłam w Fatimie, zamierzam zakończyć w Medziugorju, na końcu moje Serce zwycięży!” Królowa Pokoju przygotowuje nas do zwycięstwa...
Starajmy się abyśmy byli tymi, o których Królowa Pokoju mówi w orędziu z 25 sierpnia 2000 roku:
 „Drogie dzieci! Pragnę podzielić się z wami swoją radością. W Niepokalanym Sercu odczuwam, że jest wielu ludzi, którzy się do mnie przybliżyli i w szczególny sposób - modląc i nawracając się niosą w swoich sercach zwycięstwo mego Niepokalanego Serca. Pragnę wam podziękować i zachęcić was, abyście z miłością i mocą Ducha Świętego jeszcze więcej czynili dla Boga i Jego Królestwa. Jestem z wami i błogosławię was macierzyńskim błogosławieństwem. Dziękuję, że odpowiedzieliście na moje wezwanie. Dziękuję, ze odpowiedzieliście na moje wezwanie. ”
Nie zapominajmy jak ważne w dzisiejszych czasach jest Nabożeństwo Pięciu Pierwszych Sobót Miesiąca. Odpowiedzmy na wezwanie Maryi, na miłość płynącą z Jej Niepokalanego Serca! Najbliższa sobota jest pierwszą sobotą miesiąca!



Nagranie audio „Nasz Dziennik”. Filmik na GloriiTv umieściła - Kamerunmassea