wtorek, 15 stycznia 2013

Orędzia Matki Bożej z 5 i 7 stycznia 2013 r

Podczas ostatniej swojej podróży do Szkocji i Irlandii, Ivan przekazał następujące orędzia:


Szkocja, Motherwell, w kościele p.w. św. Jana Chrzciciela, w sobotę, 5. stycznia 2013 r


„Drogie dzieci, również dziś wzywam was do miłości, tam gdzie panuje nienawiść, do bycia pokarmem tam gdzie panuje głód. Otwórzcie, moje kochane dzieci, wasze serca i pozwólcie by wasze ręce przedłużyły się tak, aby każda istota poprzez was mogła być wdzięczna Bogu Stwórcy. Módlcie się, moje kochane dzieci, i otwórzcie wasze serca na miłość Boga. Dlatego musicie się modlić, modlić. Dziękuję, dzieci, że także dziś odpowiedzieliście na moje wezwanie".

Irlandia, Dublin, w kościele Świętego Zbawiciela (San Salvatore), poniedziałek, 7. stycznia 2013 r:

„Drogie dzieci! Dziś Wasza Matka jest bardzo szczęśliwa z wami. Dzisiaj wzywam was do modlitwy. Drogie dzieci, nie znużcie się modlitwą, wiedzcie, że jestem zawsze blisko, że jestem z wami i wstawiam się za wami z moim Synem. Dlatego módlcie się ze mną, módlcie się za moje plany, które chcę zrealizować na tym świecie. Dziękuję, drogie dzieci, że odpowiedzieliście na moje wezwanie".