czwartek, 30 maja 2013

Video: Objawienia Matki Bożej dla Ivana z 20 i 24 maja 2013

20 maja
20 maja Matka Boża objawiła się Ivanowi podczas spotkania grupy modlitewnej na Podbrdo przy białej figurze Królowej Pokoju(miejsce pierwszego objawienia) około godz. 22: 00. Gospa była bardzo radosna i szczęśliwa. Orędzie Matki Bożej z 20 maja <zobacz>



24 maja 2013
24 maja Matka Boża objawiła się Ivanowi podczas spotkania grupy modlitewnej na Podbrdo przy Niebieskim Krzyżu.

Po objawieniu Ivan powiedział m.in.:

Matka Boża przyszła do nas bardzo radosna i szczęśliwa i pozdrowiła nas słowami: "Niech będzie pochwalony Jezus, moje drogie dzieci"

Maryja modliła się szczególnie nad obecnymi tu chorymi, a potem modliła się przez chwilę z otwartymi ramionami nad każdym z nas.  Następnie Pani modliła się szczególnie o pokój w rodzinach i o świętość rodzin. Potem poleciłem was wszystkich tutaj obecnych, wszystkie wasze intencje, wasze problemy, wasze rodziny, a szczególnie was chorych. Później rozmawiałem z Matką Bożą, ja z Nią a Ona ze mną (Ivan podkreślił, że treść tej rozmowy jest prywatna). Potem Matka Boża ponownie modliła się i odeszła w znaku świetlistego krzyża z pozdrowieniem "Idźcie w pokoju moje drogie dzieci." zobacz video
Tego wieczoru Matka Boża nie dała orędzia. Orędzie otrzymacie jutro powiedziała Matka Boża <zobacz orędzie>

PS Video: MaryTv