poniedziałek, 6 stycznia 2014

Objawienie Matki Bożej z 3 stycznia 2014

Ivan: Dziś wieczorem, tak jak zawsze Matka Boża przyszła bardzo radosna i wesoła, a  na początku pozdrowiła nas wszystkich swoim macierzyńskim pozdrowieniem „Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus, moje drogie dzieci!”

Następnie z wyciągniętymi rękoma przez dłuższy czas modliła się nad wszystkimi  zebranymi, szczególnie nad chorymi. Potem ja poleciłem Jej wszystkich obecnych tu chorych. Powiedziała do nas te słowa:

„Drogie dzieci, dziś również pragnę wezwać was, abyście żyli według orędzi, które wam przekazuję, gdyż tylko wtedy będę mogła przekazywać wam nowe orędzia. W tym czasie módlcie się szczególnie  w intencji moich planów, które pragnę zrealizować, za plany związane ze światem, za plany związane z pokojem. Dziękuję wam drogie dzieci również dzisiaj za to, że odpowiedzieliście na moje wezwanie.”

Potem Matka Boża pobłogosławiła nas wszystkich swoim macierzyńskim błogosławieństwem i pobłogosławiła wszystkie przyniesione przez was przedmioty. Następnie ja poleciłem was  wszystkich, wasze potrzeby, wasze intencje, a szczególnie chorych. Potem Matka Boża dłuższą chwilę modliła się nad nami tutaj zebranymi i w czasie tej modlitwy odeszła w znaku Światłości i Krzyża z pozdrowieniem: ”Idźcie w pokoju, moje drogie dzieci”

PS Tłumaczenie z języka chorwackiego. Dziękuję


Medziugorje - Niebieski Krzyż - 3 stycznia 2014