wtorek, 18 marca 2014

Doroczne objawienie Matki Bożej dla Mirjany z 18 marca 2014

Orędzie Matki Bożej z 18 marca 2014

„Drogie dzieci, jako Matka pragnę okazać wam moją pomoc, z Matczynej miłości pragnę pomóc wam, byście otworzyli swoje serce i umieścili w nim mojego Syna na pierwszym miejscu. Pragnę, aby przez waszą miłość do mojego Syna i przez waszą modlitwę opromieniło was Boże światło i by napełniło was Boże miłosierdzie. Pragnę, aby zostały przegnane ciemności i śmiertelny cień, który chce was otoczyć i wywieść na manowce, pragnę, abyście poczuli radość błogosławieństwa, które płynie z Bożej obietnicy. Wy, dzieci ludzkie, jesteście dziećmi Bożymi,  jesteście moimi dziećmi. Dlatego, moje dzieci, kroczcie drogami, po których prowadzi was moja miłość, która uczy pokory, mądrości i doprowadza do Ojca Niebieskiego. Módlcie się ze mną za tych, którzy mnie nie przyjmują i nie idą za mną. Przez wzgląd na zatwardziałość swego serca, nie mogą odczuć radości, jaką daje pokora, pobożność, pokój i miłość, radość mojego Syna. Proście, aby wasi pasterze swoimi błogosławionymi rękoma zawsze dawali wam radość Bożego błogosławieństwa. Dziękuję wam.”

PS Tłumaczenie z języka chorwackiego. Dziękuję

Mirjana Dragićević-Soldo codzienne objawienia miała od 24.6.1981 do 25.12.1982r. Tego dnia Matka Boża powiedziała:

„Mirjano, wybrałam cię i powiedziałam ci wszystko, co było konieczne. Złożyłam na Twoje barki wiele lęków, które musisz nosić z godnością. Pomyśl o mnie i ile łez z tego powodu wylewam. Zawsze musisz być odważna. Szybko zrozumiałaś moje orędzia, więc musisz zrozumieć, że Ja muszę odejść. Bądź odważna...! ”

Powierzywszy jej dziesiątą tajemnicę powiedziała, że przez całe życie będzie miała objawienie raz w roku – 18 marca.