niedziela, 2 marca 2014

Orędzie Matki Bożej z 2 marca 2014

„ Drogie dzieci, przychodzę do was jako Matka i pragnę, abyście we mnie znaleźli schronienie, pocieszenie i odpoczynek. Dlatego więc moje dzieci, apostołowie  mojej miłości, módlcie się. Módlcie się z pokorną pobożnością, w posłuszeństwie  i w pełnym zaufaniu do Ojca Niebieskiego. Zaufajcie tak, jak ja zaufałam, kiedy zostało  Mi powiedziane, że przyniosę błogosławieństwo obietnicy. Niech na waszych ustach zawsze pojawiają się z serca płynące słowa:  „BOŻE,  BĄDŹ WOLA TWOJA”. Zaufajcie  i módlcie się, abym  mogła wstawiać się za wami u  Pana, wypraszając wam błogosławieństwo z Nieba i dary Ducha Świętego. Wtedy dopiero wy, apostołowie Mojej miłości, będziecie i mogli pomóc tym wszystkim, którzy nie znają Pana, by i oni z pełnym zaufaniem nazywali Go Ojcem. Módlcie się za swoich pasterzy i zaufajcie Ich błogosławionym rękom! Dziękuję wam.”

PS Tłumaczenie z języka chorwackiego. Dziękuję