sobota, 17 maja 2014

Orędzie Matki Bożej przekazane przez widzącego Ivana, 16.05.2014 (Medziugorje, Podbrdo, godz.22)

fot: Radio Maria
Relacja widzącego Ivana:

Pragnę pokrótce opisać spotkanie z Matką Bożą, które miało miejsce dziś wieczorem. Matka Boża przyszła do nas radosna i szczęśliwa. Jak zawsze, na początku pozdrowiła nas wszystkich swoim Macierzyńskim błogosławieństwem.

„Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus, moje drogie dzieci”

Następnie Matka Bożą modliła się nad nami z wyciągniętymi rękami przez dłuższą chwilę, a szczególnie za obecnych tu chorych. Potem powiedziała:

„Drogie dzieci, dzisiaj również wzywam was w szczególny sposób do modlitwy w moich intencjach, za moje plany, które pragnę zrealizować w świecie. Módlcie się drogie dzieci i bądźcie wytrwali na modlitwie. Matka modli się z wami i zawsze oręduje za wami wszystkimi u swego Syna. Dziękuję drogie dzieci , że również dzisiaj odpowiedzieliście na moje wezwanie.”

Matka Boża pobłogosławiła nas wszystkich swoim macierzyńskim błogosławieństwem oraz przyniesione przez was dewocjonalia.
Następnie poleciłem was wszystkich, wasze potrzeby, wasze intencje, wasze rodziny, a szczególnie chorych. Matka Boża  nadal modliła się jakiś czas nad nami wszystkimi. Potem modląc się odeszła w znaku krzyża i światła z pozdrowieniem:

„Idźcie w pokoju, drogie moje dzieci”.

Tłumaczenie z języka chorwackiego. Dziękuję