poniedziałek, 23 czerwca 2014

Orędzie Matki Bożej przekazane przez widzącego Ivana, 21 czerwca 2014 (Medziugorje, Podbrdo)

„Drogie dzieci, dziś w szczególny sposób pragnę was wezwać, abyście w nadchodzącym czasie łaski, odpowiedzieli na moje orędzia, które przekazuję wam od lat, od kiedy jestem z wami i byście zaczęli żyć według nich. Mój Syn dozwolił, abym tak długo została z wami, bowiem ja pragnę do was mówić, pragnę prowadzić was do Niego. Tak więc podejmijcie mocną decyzję i wcielajcie w życie to, co wam przekazuję, żebym nadal mogła przekazywać wam nowe orędzia i prowadzić was do świętości. Zatem, niech dzisiaj wasza decyzja brzmi – tak, będę wcielać je w życie. Wasza Matka modli się za was i zawsze wstawia się za wami u swojego Syna. Dziękuje wam, drogie dzieci, ze również dziś odpowiedzieliście na moje wezwanie”

PS Tłumaczenie z języka chorwackiego. Dziękuję