poniedziałek, 2 kwietnia 2018

Orędzie Matki Bożej z 2 kwietnia 2018

 Orędzie Matki Bożej z 2 kwietnia 2018 dane Mirjanie Soldo - Medziugorje
Drogie dzieci,
dzięki wielkiej miłości Ojca Niebieskiego jestem przy was jako wasza Matka, a wy przy mnie jako moje dzieci, jako apostołowie mojej miłości, które nieustannie gromadzę wokół siebie. Moje dzieci, wy jesteście tymi, którzy modląc się, całkowicie powinni powierzyć się mojemu Synowi, abyście już nie wy żyli, lecz by mój Syn  żył w was. Tak, by ci wszyscy, którzy nie znają mojego Syna, zobaczyli Go w was i zapragnęli Go poznać. Módlcie się, aby zobaczyli w was zdecydowaną pokorę i dobroć, gotowość służenia innym. Żeby dostrzegli w was łagodność, czułość i miłość do mojego Syna oraz do swoich braci i sióstr. Apostołowie mojej miłości, musicie dużo się modlić, by oczyścić swoje serce, byście wpierw wy sami mogli chodzić drogami mojego Syna. Abyście wy byli sprawiedliwi związani ze sprawiedliwością mojego Syna. Moje dzieci, jako  moi Apostołowie musicie być zjednoczeni w komunii, która wywodzi się od mojego Syna, tak by moje dzieci nie znające mojego Syna rozpoznały komunię miłości i zapragnęły chodzić drogą życia, drogą jedności z moim Synem. Dziękuję wam.